Gs Blogcu

Sayfalar

lincoln artık galatasaray forması giyemiyecek..


adnan polat az önce show tv canlı yayınında açıkladı.. Lincoln artık floryaya giremiyecek. artık galatasaray forması giyemiyecek.. inşallah döndüğünde kulüp bulmuş olur.

üzülmedim mi? üzülmedim ama azcık içim acıdı.. gitmediğim deplasman kalmadı galatasaray'ın adının armasının olduğu heryerde olmaya çalıştım.. ama hiç futbolcu karşılamaya gitmemiştim lincon geldiği zaman ne olduysa hayatımda ilk ve son kez futbolcu karşılamaya havaalanına gittim.. bana o enerjiyi o ışığı vermişti lincoln.

çok savundum geçen sezona kadar ah bi oynasa ah bi kendine gelse neler yapar diye konuşuyoduk ama olmadı yapmadı, gittiği yerden geri dönmedi, deplasmana gitmedi, hele bi trabzon maçı oynadı ki arkadan müdahale ile ilk sarı kartı görüyor, gol attıktan sonra korner direğini çıkarıp sallıyor hakeme doğru hakem bunu es geçiyor kart vermiyor, aradan 4 dk geçtikten sonra gereksiz bi yerde topa elle vuruyor kırmızı kart görüp ülkesine gidiyor.. işte o maçtan sonra inancım kalmadı kendisine..

petit'in dediği gibi yaşandı bitti saygısızca. 

bide özlü bi söz ile bitirelim " önceden yediğin hurmalar gün gelir kıçını tırmalar "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder